Friday, May 22, 2009

Secebis perkongsian



Saya bukanlah peminat atau penggemar buku-buku berinti cinta, tetapi buku ini cukup menyentuh rohani saya. Resapan 'cinta' ini sungguh mengharukan dan memberikan semangat baru kepada setiap muslimin dan muslimat bahawa- PERCAYALAH PADA CINTA ALLAH SWT. Kita tidak akan meyesal walau sedikitpun. Nikmatilah buah tangan bermakna daripada penulis muslimah sejati, Fatimah Syarha Mohd Nordin, iaitu Pemilik Cintaku setelah Allah dan Rasul. Insya ALLAH, semoga hidup kita semua dilimpahi barakahNYA. Amin







Ini saya mahu kongsikan untuk kalian. Mural ini kerapkali saya ulang tatap saat sedih dan gembira. Indah bukan lakaran pelukisnya? Saya sukainya. Lukisan sempurna di mata saya.
Lokasi: Gelanggara IPGM Kampus Penang

1 comment:

miya said...

buku tu macam menarik :)
harap tyme mira balik, still ad kat pasarn :D